اردیبهشت 9, 1403

نوید گشت؛ تورهای آسیایی یا تور های اروپایی

سفر به اروپا یا آسیا؟!

بسیاری از افراد در مورد انتخاب تور اروپا و یا آسیا دو دل هستند. بهتر است بدانید کشورهای اروپایی و آسیایی هر کدام جاذبه های توریستی مختص خود را دارند و هرگز نمی توان گفت سفر به کشورهای اروپایی بهتر از سفر به کشورهای آسیایی است. توصیه ما به شما این است سفر به کشورهای آسیایی و اروپایی را مد نظر خود قرار دهید و برنامه ریزی های مناسب را برای سفر به هر کدام از آنها داشته باشید. زیرا هر یک از این کشورها دارای زیبایی های خاصی هستند و می توانند حس خوبی را در شما به وجود بیاورند.

غذاهای معروف توکیو

سه غذای معروف ژاپنی سوشی، سوکیاکی و تمپورا می باشند که در دنیا بسیار محبوب و شناخنه شده است که همواره طرفداران زیادی دارند. ولی غذاهای معروف ژاپنی تنها در این 3 غذا خلاصه نمی ‌شود. زیرا غذاهای ژاپنی متنوع زیادی دارند و از اسم و رسم در رستوران‌ های شیک دنیا برخوردار می باشند. بنابراین در صورتی که مسافر این کشور هستید تست این غذاهای لذیذ را در تور توکیو هرگز از دست ندهید. سوشی ،  تمپورا ، سوکیاکی ، رامن ، برنج کاری ، کاراگه ، یاکیتوری ،  یاکینیکو ، ساشیمی و  روباتایاکی به عنوان معروف ترین غذاهای این منطقه می باشد که توصیه می شود تجربه کنید.

چگونه بهترین کشور اروپایی را انتخاب کنم؟

یکی از سوالات پرتکراری که در زمان انتخاب تور اروپا پرسیده می شود در این زمینه است که چگونه بهترین کشور اروپایی را انتخاب کنم! بهتر است بدانید شما ابتدا باید علایق خود را مشخص کنید. به طور مثال، شما تمایل دارید به کشوری بروید که بناهای تاریخی زیادی دارد و یا می خواهید به کشوری بروید و یا تمایل دارید به کشوری بروید که شب های خوبی دارد و می خواهید حس خوبی را داشته باشید. مشخص کردن علایق به شما کمک می کند تا بهترین مقصد را در تور اروپا برای خود انتخاب کنید.

آیا تور ایتالیا جاذبه های توریستی زیادی دارد؟

تور ایتالیا جاذبه های توریستی زیادی دارد. به طور کلی، باید بدانید در ایتالیا مراکز باستانی زیادی است و شما می توانید قصرهای زیادی را در این کشور مشاهده کنید. از طرف دیگر، این کشور به عنوان یکی از کشورهای بسیار مهم در حوزه غذا است و کسانی که می خواهند بهترین غذا ها از جمله غذاهای فست فود را امتحان کنند باید تور ایتالیا را انتخاب کنند. ایتالیا شب های قشنگی دارد و کسانی که می خواهند شب ها در خیابان ها پرسه بزنند و حس خوبی داشته باشند باید ایتالیا را مد نظر خود قرار دهند.

نوشته تصادفی:   کابینت آشپزخانه

برای مشاهده یا خرید تور ایتالیا از لینک زیر استفاده کنید :

https://navidgasht.com/tours/تورهای-اروپا/تور-ایتالیا

بهترین معابد در تور ژاپن

سوار شدن بر فونیکولار تا مجتمع رهبانی مقدس بودایی کویا سان، به درستی، مانند صعود به دنیایی دیگر است. در تور ژاپن بیش از صد معبد وجود دارد که برجسته ترین آنها Oku-no-in است، جایی که مسیرهای راه خود را در میان درختان سر به فلک کشیده کریپتومریا و استوپاهای سنگی فرسوده پوشیده از خزه و گلسنگ می‌پیوندند. معابد دیگر تجربه متفاوتی را ارائه می دهند: فرصتی برای گذراندن شب، صرف غذا با غذاهای سنتی گیاهی بودایی و صبح زود بیدار شدن برای مدیتیشن صبحگاهی با راهبان ساکن. نکته برنامه ریزی: اگرچه معابد و زیارتگاه های ژاپنی کدهای لباس مشخصی ندارند، انتظار می رود بازدیدکنندگان در این فضاهای مقدس نسبتاً ساکت بمانند. برای  خرید تور ژاپن با سایت نوید گشت(navidgasght.com) مراجعه کنید.

درباره نوید گشت

نوید گشت یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که سالیان زیادی است در زمینه ارائه تور های مسافرتی به مسافران فعالیت دارد و شما می توانید تور های اسپانیا، تور بالی و تور آفریقا را از این آژانس بخواهید. این آژانس از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری بهره می برد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریانش ارائه می دهد.

آدرس : تهران-بالاتر از خیابان دولت-اختیاریه جنوبی-پلاک 134

تلفن تماس : 71147

ساعات تماس : از 8:00 صبح تا 9:00 شب

ایمیل : info@navidgasht.com