اردیبهشت 10, 1403

کمپرسور دنتی شاین در مقابل سایر کمپرسورهای هوا

 

 

کمپرسور دنتی شاین در مقابل سایر کمپرسورهای هوا

یک کمپرسور هوا در کلینیک های دندانپزشکی این امکان را برای جراحان فراهم می کند
حفره های دهانی آمین، و تقریباً هر عملی را روی دندان ها یا بافت های نرم اطراف انجام دهید. این تجهیزات است که اساساً باعث می شود هندپیس ها بدون وقفه کار کنند. کمپرسورها این ابزارهای مکانیکی دستی را نیرو می دهند که برای کارهای ترمیمی، جراحی دهان، آماده سازی دندان، جرم گیری، درمان های زیبایی دندان، و تقریباً هر روش دیگری که در مطب دندانپزشکی انجام می شود، استفاده می شود. کمپرسور دنتی شاین به دلیل کارایی فوق‌العاده و عملکرد بدون روغن، شاید بادوام‌ترین کمپرسور هوای موجود امروزی باشد.

همه جراحان دندانپزشکی نیاز به هوای پاکیزه ای دارند که کاملاً خشک، عاری از آلاینده ها و عاری از هر گونه گاز مضر باشد – دنتی شاین همه اینها و موارد دیگر را با دستگاه های پیشرفته و پیشرفته ساخته شده برای امکانات در هر اندازه تضمین می کند. از تاریخچه ارتودنسی اطلاعی دارید

چه چیزی کمپرسور دنتی شاین را بهتر از سایر کمپرسورهای هوای موجود در بازار می کند؟

امروزه دو نوع کمپرسور هوا برای استفاده دندانپزشکی در بازار موجود است. کمپرسورهای بدون روغن و کمپرسورهای روغن کاری شده. زمانی بود که پزشکان فکر می‌کردند که اولی کیفیت بهتری دارد، زیرا صدای کمتری تولید می‌کند و در طول مدت زمان طولانی سایش کمتری مشاهده می‌شود. انواع بدون روغن نیاز به تعمیر و تعویض مکرر داشتند که باعث بار مالی آنها می شد.

دنتی شاین موفق به توسعه یک کمپرسور بدون روغن شده است که دارای پیستون هایی است که با مواد خود روان کننده پوشانده شده اند. این همه خواص مفید کمپرسورهای روغن کاری شده را ارائه می دهد، اما بدون هیچ گونه احتمال آلودگی هوا. هوای فشرده در محفظه تمیز و عاری از آلاینده ها باقی می ماند، در حالی که قسمت های متحرک کمپرسور سال ها بدون سایش و آسیب می مانند. بنابراین کمپرسور دنتی شاین بهترین های هر دو نوع تجهیزات موجود را ترکیب می کند و گزینه سومی را به صاحبان کلینیک می دهد که شاید بهترین سرمایه گذاری برای امکانات آنها باشد.

نوشته تصادفی:   همه چیز درباره کد تخفیفی‌ها!

کمپرسورهای دنتی شاین چگونه کار می کنند؟

با چندین گواهینامه کیفیت، هر کمپرسور دنتی شاین به گونه ای ساخته شده است که بسیار همه کاره و سازگار با محیط زیست باشد. کمپرسور دنتی شاین به گونه ای طراحی شده است که تمام الزامات یک مرکز مدرن مراقبت های بهداشتی دهان را برای جراحان و همچنین محققان برآورده کند. تحقیقات گسترده و استفاده از مواد پیشرفته این امکان را برای دنتی شاین فراهم کرده است که تجهیزاتی را که هر کلینیک مدرن برای عملکرد روان به آن نیاز دارد، توسعه دهد.

کمپرسورها با استفاده از فیلترهای متعدد کار می کنند که هوای فشرده خالص و خشک را در صورت نیاز تضمین می کنند. برای اطمینان از کیفیت هوای بی نظیر، همه مخازن با رزین خوراکی پوشانده شده اند که به حفظ هوا کمک می کند. حتی با وجود اینکه کمپرسورهای دنتی شاین کاملاً بدون روغن هستند، از پلاستیک کاهش‌دهنده سر و صدا برای پوشش مخزن استفاده می‌شود که به طور موثر سطح فشار صدا را از 4dB به 9dB کاهش می‌دهد – کیفیتی که کمپرسور دنتی شاین را به گزینه‌ای ایده‌آل حتی برای مطب‌های خصوصی کوچک تبدیل می‌کند. تمام موتورهای مورد استفاده برای ساخت واحدهای دنتی شاین مطابق با مقررات آمریکای شمالی ساخته شده اند.

منبع :

https://iltayco.ir/آیا-از-تاریخچه-ارتودنسی-اطلاع-دارید؟/