اردیبهشت 8, 1403

فروش و نصب ساندویچ پانل

 

به منطور عایق بندی هر چه بیشتر پانل ها بهتر است از چسب های سیلیکونی استفاده شود. عایق میانی استفاده شده در ساخت این محصول دارای چگالی یا فشردگی متنوعی می باشد که هرچه دانسیته آن بیشتر باشد میزان عایق بودن و مقاوت آن افزایش می یابد و معمولا در ساخت سازه های مهم از ساندویچ پانل با دانسیته 40 استفاده می کنند. آخرین مورد در خرید و شاید اساسی ترین نکته در هنگام ارائه محصول به مشتری ضمانت است.،لذا شرکت هایی که جلب رضایت مشتری برایشان اهمیت دارد و خود نیز شرکتی معتبر هستند. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از آخرین هزینه ها از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. نکاتی در خصوص نصب ساندویچ پنل ها وجود دارد که میتواند کیفیت کار را بهبود بخشیده و هزینه های ناشی از ساخت و ساز سازه را به میزان زیادی کاهش دهد. نصب ساندویچ پانل ها چه از نوع دیواری باشد چه از نوع سقفی بایستی توسط متخصصان با تجربه انجام گیرد و در صورتی که نصب پانل ها براساس اصول و استانداردهای مشخصی انجام نشور می تواند خسارت های فراونی به سازه شما وارد نماید.در هنگام نصب ساندویچ پنل ها بایستی به نکاتی اساسی توجه شود و در صورتی که به این موارد در هنگام اجرای پانل های دیواری و سقفی توجه شود کیفیت سازه شما تا حد قابل توجهی افزایش خواهد داشت و از طرفی دیگر در میزان حجم مصالح مصرفی به طرز چشمگیری صرفه جویی خواهد شد.

پوشش سقف کلزیپ

به این ترتیب کیفیت سازه مورد نظر تا حد بسیاری زیادی افزایش پیدا خواهد کرد و از خوردگی و پوسیدگی پانل ها جلوگیری خواهد شد. معرفی مراکز فروش کانکس ، پوشش سقف کلزیپ ساندویچ پانل دست دوم (کارکرده)، ارزان قیمت ، با صرفه اقتصادی و با کیفیت مناسب ، معرفی تولید کنندگان ، واردکنندگان ، صادر کنندگان ساندویچ پانل ، کناف ، 3DD پانل ، کانکس و به طور کلی دیوار های پیش ساخته و شرکت های سوله ساز.ارائه مشخصات فنی ، کاتالوگ به همراه ارائه تست فنی محصولات اعم از آزمایش ضد حریق (کند سوز ، نسوز و دیر سوز) عایق صوتی ، برودتی ، حرارتی و ضد سایش بودن و رطوبت و … قیمت ساندویچ پانل سقفی دسته دوم با توجه به نوع و مواد به کار رفته در آن ها متفاوت است، از طرفی هر شرکتی دارای پنل های خاصی با ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت های مختلفی است.

 

در صورتی که فرد نصاب به خوبی با اصول نصب آشنا باشد می تواند با استفاده از این اصول ساندویچ های پانل دیواری ساختمان های را با کیفیت بیشتری نصب کنید و نظارت درستی بر روی روند نصب آنها داشته باشد. در نگاه اول نصب ساندویچ پانل دیواری ممکن است بسیار ساده به نظر برسد اما در واقع اگر نصب این مصالح به درستی انجام نشود خسارت های فراوانی به بار خواهد آمد که گاهی جبران آنها غیر ممکن خواهد بود. اجرای ساندویچ پانل دیواری تا چه حد اهمیت دارد؟ همانطور که می دانیم امنیت و استحکام دو فاکتور مهمی هستند که در بحث ساختمان سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و به نوعی تعیین کننده ارزش یک سازه هستند.دیوارها جرء مهمترین قسمت های یک سازه به شمار می روند از این رو ساندویچ پانل دیواری که وظیفه ی پوشش دهی دیوارهای یک سازه را بر عهده دارند بایستی بر طبق قوانین و استانداردهای خاصی نصب شوند. در انواع پوشش سقف به نمونه ی دیگری به اسم پلی کربنات بر می خوریم که این پوشش ترکیب شده از نوعی ماده ترموپلاستکی می باشد که به علت جنسی که دارد به راحتی شکل میگیرد و تولید می شود .سقف های پلی کربنات بسیار با دوام ، اقتصادی و خوش استفاده است، وجود نور طبیعی خورشید در فضای مد نظر، در ساختن بسیاری از ساختمان ها اولویت دارد زیرا در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود امروزه با وجود پوشش سقف پلی کربنات این مشکل حل شده است این پوشش نور های مضری که از خورشید تابیده می شود را فیلتر می کند و نور و روشنایی طبیعی را به محیط می بخشد و بسیاری از افراد بجای شیشه برای سقف استخر ها، پانسیون ها و سوله ها از این پوشش استفاده می کنند.

پوشش سقف

برای درزبندی و آب بندی ساندویچ پانل ها از اسپری مخصوص پلی یورتان استفاده می کنند که می تواند درزها و شکاف های موجود بین پانل ها را پوشش دهد.زمانی که از این نوع اسپری ها استفاده می شود قبل از اینکه پانل پف کنند بایستی پانل بعدی نصب شود. تا هدف ساخت کانکس، یعنی استحکام و مقاومت زیاد در هر شرایط آب هوایی را محقق سازد. در مرحله دوم پوشش سقف ساندویچ پنل ها روی سقف قرار گرفته و در هر یک متر متربع ساندویچ پانل سقفی باید یک پیچ گالوانیزه به کار رود. ورق هایی که برای ساخت ساندویچ پانل ها به کار میروند هر یک خصوصیات و ویژگی های خاصی دارند و در صورتی که ساندویچ پانل ها با استفاده از هر یک از این ورق ها تولید شود کاربری ویژه ای خواهند داشت.جزئیاتی که در نصب و اجرای پانل های ساندویچی بایستی رعایت گردد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.در این مقاله قصد داریم شما را با جزئیات نصب پانل های سقفی و دیواری آشنا نماییم.

نوشته تصادفی:   خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

 

ساندویچ پانل دیواری مثل ساندویچ پانل سقفی، در هنگام اتصال و نصب باید دارای زیرسازی فلزی باشد . در هنگام نصب کردن ساندویچ پانل ها برای زیرسازی آن ها از پروفیل ها استفاده می کنند و انجام این کار تحت نظر متخصص نصب نسبت به ابعاد مورد نظر صورت می گیرد. ساندویچ پانل ها و پروفیل های زیرسازی با استفاده از پیچ های سرمته دار به یکدیگر متصل می شوند. در مرحله بعد پروفیل ها را با جوشکاری به یکدیگر متصل می کنند. پیچ های سرمته دار با توجه به قطری که دارند به ساندویچ پانل یا پروفیل متصل می شوند. با استفاده از این روش در ابتدا یک شبکه فلزی از جنس پروفیل های سبک گالوانیزه برخلاف جهت نصب ساندویچ پانل ها نصب می شود به این معنی که اگر ساندویچ پانل ها به صورت افقی نصب می شوند، پروفیل هایی که قرار است به عنوان زیرسازی اجرا شوند بایستی به صورت عمودی قرار گیرند.

زیپ پانل در تبریز

ساندویچ پانل ها یکی از جدیدترین مصالح پیش ساخته هستند که ساختاری سه لایه دارند و با وجود مزیت های فراوانی که دارند به عنوان جایگزین بسیار مناسبی برای مصالح سنتی شناخته می شوند. در صورت عدم وجود مشکل و نداشتن هزینه تعمیرات استفاده از ساندویچ پانل های دست دوم زیپ پانل در تبریز  یک راهکار اقتصادی برای کاهش هزینه های ساخت و ساز است. راهکار دوم این است که بعد از بتن ریزی، به وسیله مته برقی در فواصل معین سوراخ هایی ایجاد کرد و میلگردهایی را بهاندازه ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر به حالت انتظار در سوراخ ها تعبیه کرد. قیمت ساندویچ پانل دست دوم نیز مانند ساندویچ پانل نو، بر اساس جنس هسته عایق و ورق پوششی تعیین می شود. ساندویچ پانل های ساخت شرکت ریمیسو بر اساس استاندارد های جهانی بوده و از نظر استحکام کاملا تضمین شده میباشد. هدف از نوشتن این مطلب بررسی نحوه نصب ساندویچ پانل دیواری است. مدل های ساندویچ پانل – ساندویچ پانل سقفی پانل سقفی از ضخامت ۲ الی ۲۰ سانتیمتر …

 

بسته به نوع فوم و ضخامت آن، کلاس مقاومتشان دربرابر آتش EI 15 (PUR) و EI 30 (PIR) است. تا در برابر آتش سوزی ایمن باشد. از جمله شرکتهایی که این سازههای اماده را تولید و اجرا مینماید: میتوان به شرکت ماموت اشاره کرد،این شرکت با ده ها سال تجربه در این زمینه توانسته است،بخش عظیمی از بازار کشور را در اختیار دارد. این ساندویچ پانلها که قیمت آنها از قیمت سایر رقبا در بازار ارزان تر است.شرکت ماموت ارائه می شود و به دو صورت ساندویچ پانل دیواری و سقفی به بازار عرضه می شود. در صورتی که قرار است ساندویچ پانل بدون زیرسازی به دیوار وصل شود دیگری نیازی نیست دو طرف ساندویچ پانل با ورق فلزی پوشانده شود. این روش یکی از مناسب ترین روش ها است زمانی که بخواهیم ساندویچ پانل را بر روی دیوارهای کاشی کاری شده یا گچ گاری شده اجرا نماییم که در این روش هیچ نیازی به زیرسازی نیست.نکته ای که بایستی به خاطر داشته باشید این است که اگر بخواهیم ساندویچ پانل دیواری را با این روش نصب نماییم بایستی دیوار کاملا صاف و بدون هیچ ناهمواری باشد.به این ترتیب پانل ها به وسیله ی رول پلاک و پیچ در قسمت فاق و زبانه مستقیم بر روی دیوار نصب می شوند.