اردیبهشت 8, 1403

دستورالعمل نوشتن رپورتاژ آگهی

 

 

  • عنوان انتخابی جذاب و خوانا باشد.
  • محتوا و عنوان سئو شود. براساس موضوع رپورتاژ
  • محتوا باید یونیک و غیرتکراری باشد.
  • درج سه الی 4 تصویر مرتبط که اولین تصویر باید قبل از شروع محتوا باشد.
  • تعداد لینک های به کار رفته از 2 عدد بیشتر نشود.
  • لینک در پاراگراف اول نباشد.
  • از تمامی حالت های انکر تکست استفاده شود.(لانگ تیل، لینک لس منشن، Exact match، عبارت کلیدی با برند فارسی و انگلیسی)
  • به کاربردن انکر تکست های عمومی و URL ممنوع است.
  • Co-citation در محتوا استفاده شود. اسم برند شرکت را در کنار شرکت ها وبرندهای معتبر نوشته شود و گاها strong بشود.

10 – رپورتاژ هم باید خبری باشد و مطلبی را ارائه بدهد و هم قابلیت تبلیغاتی داشته باشد. می توان پاراگرافی به معرفی و تبلیغ برند اختصاص داد که اصلا چرا باید شما را انتخاب کنند.

11 – لینک ها را باید به صورت call to action گذاشته شود یعنی متنی که شامل لینک است باید کاربر را مجاب به کلیک کند.

12- انتخاب سایت هایی برای انتشار رپورتاژ (ارتباط موضوعی داشته باشد. اعتبار دامنه اش بالا باشد. Spam score آن کم باشد)

13- برنامه ریزی برای انتشار باید دست خودتان باشد. همه آن ها را همزمان منتشر نکنید. و زمان بندی اش بصورت تصادفی باشد.

14- تعداد رپورتاژ زیر 2 الی 3 عدد اصلا تاثیری ندارد. حداقل 6 الی 7 عدد باید باشند.

15- بعد از انتشار و گذشت مدت زمان یک هفته الی ده روز از آن، می توان برای آن رپورتاژ لینک سازی نمود.

نوشته تصادفی:   نکاتی برای خریداران خانه