اردیبهشت 9, 1403

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای با یک رویکرد مینیمال بهترین انتخاب برای دفاتر اداری مدرن می باشد و سخاوتمندانه نور را به داخل محیط هدایت می کند . این پارتیشن ها با ایجاد سطحی شفاف بستر مناسبی را برای تبلیغات و یا مدیریت منابع انسانی به ارمغان می آورند . استفاده از این پارتیشن علاوه بر جداسازی فضاهای مورد نظر در دفاتر کار ، نقش بسزایی را در زیبایی دکوراسیون داخلی فضاهای اداری ایفا می نماید که با سایر محصولات قابل مقایسه نیستند .

 

پارتیشن شیشه ای ارزان ترکیبی بسیار جذاب و زیبا از شیشه و آلومینیوم با رنگ بندی و کیفیت متنوع در پروفیل و یراق آلات درب پارتیشن می باشد که برای جداسازی قسمت های مختلف در یک دفتر کار مدرن مورد استفاده قرار می گیرد . بکارگیری شیشه به عنوان جداکننده فضا در انتقال نور محیطی به طرفین پارتیشن کمک شایانی نموده و همچنین در کنترل صدا نیز نقش بسزایی را ایفا می نماید. به جرات می توان گفت امروزه پارتیشن های شیشه ای فریم لس بروزترین و زیباترین نوع پارتیشن های قابل استفاده در دفاتر کار اداری می باشند .

 

چرا استفاده از پارتیشن شیشه ای توصیه می گردد ؟

تکنیک های به کار گرفته شده در ساخت و نصب پارتیشن های شیشه ای تک جداره به گونه ای است که این نسل از پارتیشن ها را به یکی از کارآمد ترین و جذاب ترین پارتیشن های موجود در بازار تبدیل نموده است .

 

قیمت بسیار مناسب

سرعت بالای این قسم از پارتیشن ها در تولید و نصب

شکست صدای قابل قبول به نسبت سایر پارتیشن های موجود در بازار از جمله نکات قابل توجه و مثبت در این سیستم از پارتیشن ها می باشد .

نوشته تصادفی:   مزیت های استعمال پیپ بجای سیگار

در اتوماتیک چیست

 

درب اتوماتیک شیشه ای از نیازهای ساختمان های امروزی به شمار می رود ما در این مقاله ی جامع قصد داریم همه چیز را در رابطه با در اتوماتیک به طور کامل شرح دهیم.دربهای اتوماتیک به دو صورت شیشه ای و پارکینگی در بازار وجود دارند که هر نوع آن مزایا و کاربرد خاص خودشان را دارند به همین دلیل دربین مردم بسیار محبوب و رایج شده اند.درب های اتوماتیک شیشه ای را معمولا در اماکن پرترددی همچون بانک ،بیمارستان،مراکز تجاری،مراکز درمانی و هتل ها مشاهده می نماییم ،درب های برقی شیشه ای علاوه بر زیبایی که در نظر بیننده ایجاد می کند مانع از هدر رفت انرژی و انتقال انواع بیماری از طریق تماس با دستگیره ی درب ها می شود.درب های خودکار شییشه ای انواع مختلفی دارند که با توجه به موقعیت پروژه می توان از یکی از مدلهای آن استفاده کرد.

 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

1-درب اتوماتیک کشویی | اسلایدینگ | (sliding)

2-درب اتوماتیک تلسکوپی (telescopic )

3-درب  اتوماتیک ریولوینگ گردان| چرخان |(revolving)

4-درب اتوماتیک نیم گرد | درب قوسی | (curve)

5-درب اتوماتیک لولایی ( swing  )

6-درب اتوماتیک مثلثی (درب با زاویه شکسته )

7-درب اتوماتیک تاشو ( فولدینگ ) (آکاردئونی ) (Folding)