اردیبهشت 9, 1403

نکاتی که هنگام خرید املاک باید در نظر بگیریم

املاک

 

آیا همیشه آرزوی خرید خانه دریاچه را داشته اید؟ ممکن است بیدار شدن با صدای آب به آرامی هر روز از خواب بیدار شود، اما چند نکته وجود دارد که باید قبل از خرید خانه کنار دریاچه در نظر بگیرید.

مزایا و معایبی برای مشارکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات وجود دارد. اما شاید یکی از کلیدهای یک مشارکت موفق سرمایه گذاری در املاک، یافتن شریک مناسب برای همکاری باشد. برای سرمایه گذاران مهم است که شریکی را انتخاب کنند که نقاط قوت و ضعف خود را متعادل کند. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید جوانب مثبت و منفی را بررسی کنیم:

سیاست های ایالات متحده به طور مداوم از مالکیت خانه به عنوان بستر رویای آمریکایی حمایت می کند. در گذشته، این همیشه به معافیت های مالیاتی قابل توجهی برای صاحبان خانه نسبت به اجاره کنندگان تبدیل شده است. بیایید به دو مزیت اصلی مالکیت خانه قبل از سال 2017 نگاه کنیم.

علاوه بر موقعیت شخصی خود، زمانی که خانه خود را برای فروش فهرست می کنید، با عواملی خارج از کنترل شما نیز مبارزه خواهید کرد. برخی از این عوامل ممکن است بر منطقی بودن ارتقای خانه قبل از فروش تأثیر بگذارد. در اینجا چند روش وجود دارد که ممکن است به شما در تصمیم گیری آگاهانه در مورد ارتقا کمک کند.

به طور خاص، برای دریافت تاییدیه نهایی وام مسکن، ارزیابی خانه باید نشان دهد که سقف و فونداسیون سالم هستند و سایر معیارها را نیز رعایت می کنند. تشخیص اینکه فونداسیون نیاز به تعمیر دارد، ممکن است خرید شما از آن خانه را به تعویق بیندازد.

هنگام درخواست، چقدر خانه می توانید تهیه کنید. این بدان معنی است که شما باید اسناد خاصی را برای پیش تأیید وام مسکن ارائه کنید ، مانند فیش حقوق، صورت حساب بانکی و اظهارنامه مالیاتی. پیش صلاحیت و پیش تایید را با هم اشتباه نگیرید . یک پیش صلاحیت زمانی مفید است که در مراحل اولیه خرید خانه هستید و سعی می کنید بودجه را تعیین کنید، اما زمانی که برای خانه جدید خرید می کنید به یک پیش تایید نیاز دارید.

هنگامی که برای خرید خانه در بازار هستید ، عوامل مهم زیادی باید در نظر گرفته شوند که به راحتی فراموش کردن خانه تنها یک بخش از معادله است. به قول معروف “موقعیت، مکان، مکان – که همه چیز است” نیز وجود دارد. پیدا کردن محله مناسب بخش مهمی از خرید خانه است.

خرید خانه یک تعهد بزرگ است. قبل از شروع جستجوی خانه، باید گزینه های وام مسکن را مقایسه کنید و مشخص کنید چه کسی برای وام مسکن درخواست می کند. زوج های مجرد به صورت انفرادی برای وام مسکن اقدام خواهند کرد. این بدان معناست که شریکی که امتیاز مالی و اعتباری قوی‌تری دارد ممکن است بخواهد خانه را بخرد تا شرایط وام و نرخ بهره بهتری داشته باشد.

بسته به آنچه در یک محله برای شما ارزش قائل هستید، برخی از عوامل ممکن است برای شما مهمتر از دیگران باشد، زیرا شروع به شکار خانه می کنید. آیا شما یک بیست و چند ساله هستید که به دنبال یک زندگی شبانه پر جنب و جوش هستید یا یک بازنشسته به دنبال جمعیت بالغ تری برای معاشرت هستید؟ آیا جمعیت متنوع برای شما ضروری است؟ آیا برای شما مهم است که درآمدتان شما را در پایین ترین سطح درآمد – یا بالاتر – از درآمدهای محله قرار دهد؟

خرید خانه یک تعهد بزرگ است. قبل از شروع خرید ملک یا مقایسه گزینه های وام مسکن، باید مطمئن شوید که آماده هستید تا صاحب خانه شوید. آیا نمی دانید که آیا باید خانه بخرید ؟ بیایید به برخی از عواملی که وام دهندگان و صاحبان خانه باید در نظر بگیرند نگاه کنیم.

اهداف خرید خانه معمولاً ساده است. آنها شامل عاشق شدن به خانه عالی، ارائه سریعتر و بهتر پیشنهاد نسبت به سایر خریداران و پذیرفته شدن پیشنهاد هستند. اما در بازار املاک و مستغلات امروزی، فروشندگان بیشتری انتخاب می‌کنند تا خانه‌های خود را با تاریخ پیشنهادی فهرست‌بندی کنند تا رقابت بیشتری ایجاد کنند و مقایسه پیشنهادات را بسیار آسان‌تر کنند. تاریخ پیشنهاد چیست و چه تاثیری بر خرید یا فروش شما دارد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

قیمت درخواستی چیست، و چگونه می توانید قیمت خود را هنگام فهرست کردن خانه خود برای فروش تعیین کنید؟ به زبان ساده، قیمت درخواستی خانه به عنوان مقدار پولی تعریف می‌شود که یک فروشنده خانه می‌خواهد خریدار خانه برای خرید ملک بپردازد. صاحب خانه ای که مایل به فروش ملک خود است، به طور موثر قیمت درخواستی را به عنوان بخشی از فهرست املاک (به طور مستقل یا با یک عامل املاک) به امید جذب خریداران احتمالی در یک نقطه قیمت خاص، فهرست می کند. اما قیمت درخواستی یک خانه معمولاً این نیست که شما می توانید خانه خود را به چه قیمتی بفروشید .

خرید یک خانه منظره دیده نشده ممکن است یک حرکت مخاطره آمیز به نظر برسد. با این حال، خرید خانه بدون اینکه ابتدا آن را ببینید، آنقدرها هم که فکر می کنید غیر معمول نیست، به ویژه با توجه به همه گیری جهانی. در این مقاله، نحوه خرید یک منظره خانه را پوشش می دهیم، اینکه آیا باید آن را بخرید و مزایا و معایب آن برای خریداران خانه.

بیشتر املاک و مستغلات در طول زمان افزایش می یابد. قدردانی یعنی ارزش خانه افزایش می یابد ، گاهی اوقات بدون اینکه شما کاری انجام دهید. هنگامی که یک خانه گران می شود، به طور خودکار دارایی شما را افزایش می دهد، که تفاوت بین ارزش خانه و اصل وام مسکن شماست.

برای دریافت دید عمیق تر از بازارهای خاص، با یک مشاور املاک کار کنید. یک نماینده می تواند لیستی از خانه های اخیرا فروخته شده را به شما بدهد تا بتوانید ببینید که خریداران در مناطقی که می خواهید خرید کنید چقدر پول می پردازند.

اشتباهات خرید خانه برای اولین بار رایج است، و در حالی که بسیاری از آنها معامله بزرگی نیستند، برخی از آنها می توانند فاجعه آمیز باشند و منجر به تاخیرهای ناخواسته در فرآیند و مسائل مالی در مسیر شوند. در این مقاله، 15 مورد از رایج ترین اشتباهات خریداران خانه جدید را بررسی می کنیم و چگونه می توانید از آنها اجتناب کنید.

وقتی تصمیم به خرید خانه می گیرید، سوالات زیادی در مورد اندازه، موقعیت مکانی و امکاناتی که به دنبال آن هستید باید از خود بپرسید. جزئیات آنچه از یک خانه می خواهید و نیاز دارید یک مرحله مهم در فرآیند خرید خانه است، زیرا به شما در انتخاب خانه مناسب کمک می کند.

کارمندانی که قصد جابجایی را دارند، قبل از پذیرش پیشنهاد شغلی، باید به چیزهای زیادی فکر کنند. چیزهایی مانند هزینه زندگی در شهر جدیدشان، موجودی مسکن موجود، و پول نقد لازم برای خرید خانه، در هنگام تصمیم گیری ذهن آنها را سنگین می کند. یکی از بزرگترین تصورات غلط در بین خریداران بالقوه خانه، مقدار پولی است که برای خرید خانه از قبل لازم است.

از آنجایی که خرید خانه خرید بزرگ و مهمی است، باید مطمئن شوید که حرفه ای هایی که با آنها کار می کنید می دانند درباره چه چیزی صحبت می کنند و در کاری که انجام می دهند خوب هستند. اگر مطمئن نیستید برای یافتن یک وکیل معتبر املاک و مستغلات کجا جستجو کنید، در اینجا چند مکان برای شروع وجود دارد: