اردیبهشت 8, 1403

معرفی بهترین قالب های وردپرس از فروشگاهی تا شرکتی

قالب های وردپرس امروزه نقش مهمی در طراحی و ساخت سایت ها دارند. قالب وردپرس در واقع ظاهر و امکانات سایت وردپرسی را مشخص می کند به طور مثال برای سایت های فروشگاهی نیاز است امکانات فروشگاهی از جمله اسلایدر محصولات، صفحه زیبا محصول، المان برای نمایش محصولات باشد و برای سایت های شرکتی نیاز است المان های زیبا برای معرفی شرکت وجود داشته باشد که در هر قالب این المان ها متفاوت است.

قالب وردپرس

قالب وردپرس یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصول دیجیتالی دنیا می باشد که امروزه خرید و فروش آن صنعت بزرگی می‌باشد. قالب ظاهر سایت شما را می سازد به عنوان مثال هدر سایت چگونه باشد لوگو در وسط و منو پایین آن باشد یا لوگو سمت راست قرار بگیرد و منو بعد لوگو باشد و یا آیکن سبدخرید، جستجو در سایت و حساب کاربری داشته باشد یا خیر تمام این ها توسط قالب مشخص می شود.

یا به طور مثال مشخص می کند صفحه اصلی سایتتان چه شکلی داشته باشد آیا اسلایدر داشته باشید یا خیر، بنرهای صفحه اصلی به چه صورتی باشد و خیلی از موارد دیگر که توسط قالب مشخص می شود. فوتر هم همینطور مشخص می کند سه ستون باشد یا چهار ستون، طرح آن چه شکلی باشد و به چه صورت نمایش دهد.

قالب وردپرس به جز ظاهر سایتتان، امکانات سایت هم مشخص می کند هم امکاناتی که توسط کاربر قالب دیدن است و هم امکانات پنل مدیریتی سایت. به طور مثال امکان فیلتر ویژگی ها در سایت فروشگاهی می تواند در یک قالب باشد و در قالب دیگری وجود نداشته باشد که توسط کاربر قابل مشاهده است. امکان تمام عرض کردن سایت یا قرار دادن بک گراند می تواند یکی از امکاناتی باشد که از طرف مدیریت سایت قابل مشاهده است ممکنه در قالبی وجود نداشته باشد.

نوشته تصادفی:   ایتا - پیام رسان سریع ایرانی

امکاناتی که می تواند یک قالب وردپرس داشته باشد بسیار گستردس و با انتخاب قالب مناسب می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای انتخاب بهترین به این آدرس مراجعه کنید تا قالب های برتر را مشاهده و از آن ها انتخاب کنید.

قالب های فروشگاهی وردپرس

قالب های فروشگاهی قالب هایی هستند که با سیستم ووکامرس هماهنگند و به خوبی با این سیستم کار می‌کنند. برای صفحه اصلی باید با صفحه ساز هماهنگ باشد و المان های اختصاصی مخصوص قالب باشد که به صفحه ساز اضافه شده باشد. با داشتن این المان ها کاربر می تواند سایت زیبا خود را طراحی کند

المان های مخصوص صفحه ساز قالب فروشگاهی می تواند اسلایدر برای نمایش محصولات تخفیف خورده باشد یا پیشنهادات شگفت انگیز یا اسلایدی برای نمایش دسته بندی خاصی از محصولات باشد که با کمک آن بتوان صفحه اصلی زیبایی طراحی کرد. از دیگر مواردی که قالب فروشگاهی باید داشته باشد صفحه محصول زیبا با امکانات مناسب است که کاربر بتواند به خوبی محصول مشاهده کند و اعتبار سایت را ببیند.

https://rb.gy/wqvfsg

https://bom.so/h1LjpH

http://gg.gg/12offl