اردیبهشت 8, 1403

راهنمای خرید بلبرینگ تماس زاویه ای

 

اگر شما نیز قصد خرید بلبرینگ تماس زاویه ای را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب، ما را همراهی نمایید.  از جمله انواع مختلف بلبرینگ ها می توان بلیرینگ تماس زاویه ای را نام برد.  این قطعه قابلیت تحمل نیروی محوری، در یک سو را دارا می باشد. سطح های غلتش در این نوع بلبرینگ، نسبت به هم، قابلیت جا به جا شدن دارند. طراحی و ساخت این محصول به منظور تحمل بارهای ترکیبی بوده است.

خرید بلبرینگ تماس زاویه ای اغلب در گیربکس هایی پیشنهاد می شود که در شفت و یاتاقان مورد نظر، علاوه بر بار شعاعی، بار محوری نیز وجود داشته باشد. چرا که این محصول به شکلی طراحی شده که بار شعاعی و بار محوری را می تواند تحمل کند. در ان بلبرینگ ها، زاویه ای که رینگ داخلی نسبت به رینگ خارجی می گیرد نیز به همین دلیل است. به عبارت دیگر وجود همین زاویه، سبب می شود در یاتاقان مورد نظر امکان تحمل بار محوری نیز وجود داشته باشد.

خرید بلبرینگ

 

نکات مهم در خرید بلبرینگ تماس زاویه ای و انواع آن

انواع بلبرینگ های تماس زاویه ای به سه دسته تقسیم می شوند، که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. برای خرید بلبرینگ تماس زاویه ای بهتر است با انواع آن آشنایی داشته باشید. این بلبرینگ ها در ابعاد و انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردند. انواع بلبرینگ تماس زاویه ای عبارتند از:

1_ بلبرینگ تماس زاویه ای یک ردیفه: اگر در شفت مورد نظر، بار محوری در دو جهت وجود داشته باشد، خرید بلبرینگ تماس زاویه ای توصیه نمی گردد. چرا که در این نوع بلبرینگ محل قرار گیری ساچمه ها به شکلی است که بلبرینگ، تنها در یک راستا تحمل بار محوری را دارا می باشد.  طراحی شیار ها در بلبرینگ های تماس زاویه ای یک ردیفه به گونه ای است که نیرو را تحت زاویه ای مشخص، از یک رینگ به رینگ بعدی منتقل می کند. به عبارت دیگر نیرو را میان رینگ ها جا به جا می نماید.

2- بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه: این نوع بلبرینگ های تماس زاویه ای بر خلاف انواع یک ردیفه، می توانند بارهای محوری وارده از دو جهت را تحمل کنند. به طور کلی در خرید بلبرینگ تماس زاویه ای با در نظر گرفتن نیاز خود می بایست به نکاتی مثل میزان بار محوری وارد شده، میزان بار شعاعی وارد شده به بلبرینگ و سرعت دورانی شفت توجه نمود. این نوع محصول از دو ردیف ساچمه تشکیل شده که هر کدام از آن ها تحمل بار در یک جهت را دارا می باشد.

نوشته تصادفی:   باطری لیتیومی: مشکلاتی که قبل از خرید باید بدانید

3- بلبرینگ تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس: خرید بلبرینگ تماس زاویه ای با چهار نقطه تماس در هر نوع شفتی بدون مانع است. دلیل آن نیز طراحی خاص این نوع بلبرینگ ها می باشد. اغلب این نوع بلبرینگ ها، همچون انواع تک ردیفه، دارای یک ردیف ساچمه می باشند. با این تفاوت که نحوه قرار گیری ساچمه ها در آن ها امکان تحمل بار در دو جهت را در این محصول، فراهم کرده است.

لازم به ذکر می باشد که در هنگام خرید بلبرینگ تماس زاویه ای،  در بازار ممکن است که با انواع دیگری از آن ها نظیر بلبرینگ تماس زاویه ای دقیق، بلبرینگ با مقطع باریک، رولرهای بادامکی یک ردیفه و غیره برخورد نمایید. این نوع بلبرینگ ها کاربردهای متفاوتی دارند و کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید بلبرینگ

 

خرید بلبرینگ تماس زاویه ای از Mtsi.ir

بلبرینگ ها قطعات صنعتی مهمی هستند. همواره خرید محصولات صنعتی اصل از برندهای شناخته شده ریسک کمتری به همراه دارند. حجم تولیدات بی کیفیت و غیر معتبر در بازار بسیار زیاد است. لذا در خرید بلبرینگ تماس زاویه ای می بایست نهایت دقت را به عمل آورد. شرکت ماهان تجهیز صنعت ایرانیان از جمله مجموعه های قابل اعتماد در زمینه ارائه انواع قطعات صنعتی، از قبیل انواع بلبرینگ، کوپلینگ، رولبرینگ، بال اسکرو نیدلبرینگ و غیره می باشد. این مجموعه که یکی از نام های شناخته شده در صنعت کشور است، با بهره مندی از افراد متخصص و کار آزموده، با ضمانت کیفیت و قیمت محصولات خود، سعی در جلب هر چه بیشتر رضایت مشتریان خود دارد. برای کسب اطلاعات لازم در زمینه خرید بلبرینگ تماس زاویه ای می توانید از طریق شماره تلفن 02133902846  با کارشناسان فروش مجموعه ماهان تجهیز صنعت ایرانیان ارتباط برقرار نمایید.