اردیبهشت 8, 1403

کسب درآمد با ایندیزاین (+بازار کار ایندیزاین) گرافیستار

 

کسب درآمد با ایندیزاین (+بازار کار ایندیزاین) گرافیستار

کسب درآمد اضافی به صورت ماهانه زندگی شما را متحول می کند. پول را می توان برای اهداف مختلف استفاده کرد. شاید شما در حال ورشکستگی هستید یا از پرداخت عقب افتاده اید. شاید بخواهید سال آینده سفر کنید یا فقط برای یک روز بارانی در آینده پول جمع کنید. ما اکنون در عصر مدرن زندگی می کنیم، جایی که گزینه های تقریبا نامحدودی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. کسب درآمد تمام وقت صرفاً از طریق تلاش های آنلاین کاملاً امکان پذیر است، اگرچه با تخصص یا تجربه اندک. برای کسب درآمد، ابتدا به مهارت نیاز دارید.

آموزش ایندیزاین یکی از نشانه های توانایی قابل فروش است که می توان از آن برای جمع آوری پول آنلاین استفاده کرد. اگر فقط یک مفهوم اساسی از برنامه درسی دارید، از طریق ابزارهای آزادانه در دسترس مانند کلاس های آنلاین رایگان یا پولی، بر اساس آن طراحی خواهید کرد. با گذشت زمان، تخصص لازم را برای انجام سخت ترین و چالش برانگیزترین کارهایی که می توانید آنلاین پیدا کنید، به دست خواهید آورد.

1) فروش آیکون

اکثر افرادی که آیکون ها را خریداری می کنند، این کار را برای استفاده در گوشی های هوشمند و برنامه های وب انجام می دهند. آیکون ها جزء مهمی از رابط های کاربری خاص هستند و به ارتباط افکار و رفتار با کاربر کمک می کنند. از آنجایی که خریداران شیفته یک سبک طراحی خاص می‌شوند، این امکان وجود دارد که بتوانند نمادهای اضافی را در بسته‌ای از ده تا صد خریداری کنند. با توجه به اینکه اکثر برنامه‌های وب و گوشی‌های هوشمند شامل چندین سایت هستند، استفاده از یک زبان طراحی ثابت با نمادها برای حفظ یک ظاهر ثابت در سراسر صفحه مفید است. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به فرادرس، سریع آسان، گرافیستار، فرانش، موشن کده و دانشجویار اشاره کرد.

2) از بازارهای سهام هنر برای فروش دارایی های گرافیکی استفاده کنید

دارایی های گرافیکی محصولاتی هستند که هنرمندان از آنها برای کمک به آنها در تکمیل وظایف طراحی استفاده می کنند. رعایت ضرب الاجل ها برای بسیاری از طراحان می تواند دشوار باشد، شاید اگر حجم کاری آنها زیاد باشد. هر کاری که ممکن است برای تسریع در تولید کار انجام شود بسیار مفید خواهد بود. ایجاد دارایی های برداری برای کمک به هنرمندان دیگر در تسریع مرحله تولید، راهی عالی برای تکمیل درآمد شماست.

3) ایجاد آثار هنری چاپی بر حسب تقاضا با از بین بردن زحمت نگهداری موجودی

برای هر کسی که دارای رگه های هنری قوی است، ساختن خلاقیت های سفارشی که می تواند در محصولات مختلف اعمال شود یکی از بزرگترین فرصت های بازار آنلاین است که در حال حاضر در دسترس است. شروع کار آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. رشد سایت های تجارت الکترونیک چاپ بر اساس تقاضا (POD) نیاز به ذخیره موجودی را از بین می برد. POD با ساخت کالا فقط پس از درخواست آنها عمل می کند. کاری که یک هنرمند باید انجام دهد این است که یک لوگو بسازد و آن را به یک شرکت وابسته چاپ بر اساس تقاضا، مانند Teespring ارسال کند. پس از آن، مشتریان محصولی را سفارش می دهند که قبلاً با طرح های هنرمند چاپ شده است. ایجاد کننده ملزم به نگهداری موجودی نیست یا با حمل و نقل و بسته بندی سروکار دارد، زیرا این کارها توسط شریک POD انجام می شود.
در مورد هر ماده ای که می توانید تصور کنید می تواند به عنوان ابزاری برای چاپ استفاده شود. تی شرت، لیوان، ساعت، ملحفه، کارت تبریک، برگردان، برچسب رومیزی و کیف گوشی هوشمند تنها برخی از محصولات موجود در اکثر صفحات POD هستند.

نوشته تصادفی:   فروشگاه ساز حرفه ای + ساخت فروشگاه با [هوش مصنوعی]

4) مهارت های خود را به عنوان تولید کننده محتوا توسعه دهید

یک دهه قبل از آن، یوتیوبر خوب بودن بدون شک ساده تر بود. امروزه، رقابت شدید است، با صدها ویدیو هر روز در هر ژانر قابل تصوری پست می شود، اما همه چیز از دست نمی رود. در نظر بگیرید که یوتیوب 2 میلیارد مشترک ماهانه فعال دارد یا 20 درصد از جمعیت جهان. اگر مواد مناسب و باکیفیت تولید کنید، همیشه می‌توانید در طول زمان شتاب ایجاد کنید.
یکی از راه‌های متمایز کردن خود در یوتیوب، تولید ویدیوهای خاص با هدف جمعیتی خاص است. مردم از یوتیوب برای اهداف مختلفی از جمله سرگرمی و آموزش استفاده می کنند. استفاده از ایلاستریتور و فتوشاپ برای ایجاد آموزش های بصری راهی عالی برای جذب افرادی است که مایل به یادگیری و توسعه مهارت های خود هستند. هنگامی که یک پایگاه مشترک سالم ایجاد کردید، می توانید از پلتفرم خود کسب درآمد کنید.

5) آموزش با استفاده از یک دوره آنلاین

نیاز به مواد آموزشی کل صنعت آموزش آنلاین را ایجاد کرده است. اینترنت به مردم این امکان را می‌دهد که از معلمانی که در سرتاسر جهان هستند، از آسایش خانه خود بیاموزند.
اکثریت مردم معتقدند که فاقد دانش لازم برای آموزش هستند. با این حال، لازم نیست شما یک متخصص همه چیز در زمینه خود باشید. شما فقط باید بیشتر از دانش آموزان خود بدانید. در نتیجه، هر کسی با تجربه پیشرفته به خوبی برای آموزش یادگیرندگان مجهز است. از طرف دیگر، یک متخصص باید هم به افراد تازه کار و هم به افراد متوسط آموزش دهد.

6) خود را به عنوان یک سوپراستار اینستاگرام تثبیت کنید

کسب درآمد در اینستاگرام پیچیده تر از روش های دیگر مورد بحث در این پست است. هنرمندان ممکن است از شبکه اجتماعی مشترک برای تبلیغ کار خود و جذب طرفداران استفاده کنند، و سپس می توانند با بازاریابی خدمات خود برای دنبال کنندگان خود از آنها درآمد کسب کنند. علاوه بر این، مشتریانی را جذب خواهید کرد که علاقه مند به استخدام شما هستند، زیرا وب سایت به عنوان یک نمونه کار عمل می کند که در آن می توانید بهترین کارها را به نمایش بگذارید. اینستاگرام به بهترین وجه به عنوان بستری برای هنرمندان عمل می کند تا در معرض دید قرار گیرند. قرار گرفتن در معرض باعث می شود که شما به رسمیت شناخته شوید. در کشور امروزی تمرکز یک کالاست.
هنرهای برداری مانند لوگوها، نقاشی ها، نقل قول های حروف، ابله ها و کارتون ها در اینستاگرام بسیار مناسب است. هر چه یک اثر هنری از نظر بصری جذاب ترین و از نظر احساسی برانگیزاننده باشد، مخاطبان بیشتری را می تواند جذب کند.

7) در مسابقات طراحی گرافیک شرکت کنید و برنده شوید

این شاید بحث برانگیزترین راه برای درآمدزایی هنرمندان موجود باشد. برخی از هنرمندان معتقدند که شرکت در مسابقات اعتبار شغل طراحی را کم و ارزان می کند. جمع سپاری، یا مسابقات طراحی، با ارسال یک خلاصه طراحی توسط مشتری انجام می شود که سپس در دسترس چندین طراح است که با ارسال کار تمام شده خود به رقابت می پردازند. از طریق نظرات و رتبه‌بندی‌ها، مشتری همه چیز را به یک طرح مورد علاقه خاص محدود می‌کند که هنرمند برای آن پول جایزه دریافت می‌کند. با توجه به اینکه فقط یک قهرمان می تواند وجود داشته باشد، بقیه طراحانی که انتخاب نشده اند می توانند به طور موثر به صورت رایگان کار کنند.

منبع: گرافیستار https://graphi-star.com/