اردیبهشت 8, 1403

لوله کاروگیت چیست ؟ + { استعلام قیمت به روز }- آذرآوند

انتقال مواد سرد کننده و یا گرم کننده توسط این لوله ها انجام می شود؛ انتقال درست و به موقع این مواد تاثیر زیادی در سلامت دستگاه های صنعتی دارد؛ بنابراین بایستی از لوله های مطمئنی برای انتقال استفاده لوله کاروگیت شود. شرکت آبانگاه صنعت باران از سایز قطر ۱۶۰ میلی متر تا ۲۴۰۰ میلی متر تولید می کند و جوشکاری با دستگاه اکستروژن (مطابق با استاندارد DVS) و الکتروفیوژنی برای تمام سایزها وجود دارد. عرض ترانشه منعکس کننده انتخاب مصالح خاکریز، سهولت فشرده سازی خاکریز در ناحیه پشت بند (از پایین لوله تا خط چشمه)، روشهای تراکم، قطر لوله و عرض نزدیکترین دلو حفاری بزرگ (برای لولههای با قطر 10 اینچ (250 میلی متر) و کوچکتر). برای دستیابی به نقاط جوشی مستحکم و قابل اطمینان و تولید لوله کاروگیت فاقد نشتی و کاملا با دوام باید مواد پلی اتیلن همگن باشند. لبه لوله های پلی اتیلن کاروگیت و اتصالات آن ها که بعداز برش به هر دلیلی تیز و برنده شده اند باید صیقلی و سابیده شود. موارد کاربرد لوله های پلی اتیلن سایز ۸۰ بسیار فراوان می باشد، این لوله ها محصولاتی پر استفاده هستند و در بازارهای سراسر جهان بسیار خرید و فروش می شوند، انواع و اقسام گوناگونی دارند که هر کدام برای مصارف مختلفی استفاده می شوند، برای انتقال انواع فاضلاب های شهری، روستایی و انتقال پسماندهای طبیعی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی بسیار استفاده می شوند، همچنین در کشاورزی نیز در سیستم های آبیاری برای سیستم های مایعات، شبکه های زهکشی، آبیاری های قطره ای، متحرک و بارانی بسیار به کار گرفته می شوند.

 

به طور نمونه، لوله پلی اتیلن کاروگیت فاضلابی با ابعاد ۲۰۰ میلی متر، فشارحلقوی برابر ۳۱٫۵ کیلو نیوتن و لوله کاروگیت فاضلابی با اندازه ۲۵۰ میلی متر، فشار کاری ۱۶، ۳۱٫۵ و ۶۴ کیلو نیوتن را می تواند تحمل کند. برای لوله انغطاف پذیر ، تغییر شکل ها اجازه انتقال و تحمل نیروها به پشت بند را میدهد. تمامی سازه های مدفون در خاک به نوعی بخشی از ساختار خاک محسوب شده و لذا نیروهای وارد شده را با برهمکنشی که با یکدیگر دارند، تحمل می نمایند. مقدار موادی که روی دیوار لوله به صورت مرتب ساییده می شود، اندازه گیری می شود. لوله های کاروگیت در کل و عمدتا جهت سیستم فاضلاب بکار میروند و بوسیله کوپلر و رینگ به یکدیگر متصل میشوند, این لولهها در تمامی سایزها در طولهای 6 متری تولید میشوند که در ابتدا و انتهای آنها فرم لوله متفاوت است و این تفاوت جهت اتصال به کوپلر است. لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت برای انتقال فاضلاب تولید می شود.ویژگی های ایده آلی برای استفاده در سازه های زیر زمینی انواع سیستم لوله کشی زیر زمینی دارد.لوله پلی اتیلن تولید شده با مواد H D P E نسبتا وزن کمی داشته است.و به همین دلیل حمل و نقل و نصب آن آسانتر و کم هزینه تر است.لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت در طیف گستردهای از کاربردهای دیگر استفاده میشوند.

به دلیل مقاومت در برابرخوردگی در محیط های مختلف، وزن کم، حمل و نقل آسان، فرایند تولید ساده، امکان تولید ساده، امکان تولید سریع آن در اقطار بالا و سایر مزایا، به عنوان جایگزین سایر لوله ها مطرح شده و روز به روز کاربرد آنها در حال افزایش است. برای حمل لوله های کاروگیت لازم است استاندارد هایی که در قواعد و ضوابط مشخص شده است رعایت شود و طبق همان ها حمل و نقل را انجام داد. کارخانه تولید لوله کاروگیت روتنگران پارسه در استان البرز واقع شده است که با موقعیت خوب جغرافیایی و دسترسی به چندین استان به خصوص استان تهران و همچنین نزدیکی به اتوبان کرج تهران و کرج قزوین و با دارا بودن همکاران شبکه حمل و نقل شهری و بین شهری تا حد زیادی قیمت نهایی خرید لوله کاروگیت 1000 میلیمتر را برای مشتریان سرشکن کرده است . از کارهای روال کارکنان روتنگران پارسه است . قیمت لوله کاروگیت 1000 در کارخانه روتنگران پارسه به عوامل زیادی بستگی دارد . لوله کاروگیت پلی اتیلن روتنگران دارای مهر استاندارد و گواهی بیمه ایران در ارائه محصول میباشد.لوله کاروگیت 1000 میلیمتر قابل استفاده در شبکه های اصلی فاضلاب و منهولها و لولههای زهکشی و انتقال آب رودخانهها بصورت ثقلی میباشد .لوله های کاروگیت را میتوان با مواد EX3 پتروشیمی مارون پتروشیمی امیر کبیر و پتروشیمی جم تولید نمود .مواد پلی اتیلن جهت تولید لوله کاروگیت با گرید PE80 و PE 100 قابل تولید میباشد.

 

از دیگر کاربرد های مهم این نوع لوله ها می توان به استفاده در سیستم های آبیاری اشاره کرد، که استفاده از این نوع لوله ها سبب شده است که، هزینه های کشاورزان تا حد زیادی کاهش پیدا کند. نکته ای که می بایستی همواره در مباحث عمر مفید لوله کاروگیت پلی اتیلن بدان توجه نمود ، کیفیت تولید و نحوه نصب و کارگذاری آن می باشد. این نمونه در آبیاری قطره ای و آبیاری بارانی مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی و مقاومت بالایی دارد. آبیاری قطره ای شامل نهالستان ها، باغ ها و مزارع. با شرکت توسن صنعت آپادانا تولید کننده لوله پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید تا با لوله پلی اتیلن کاروگیت بیشتر آشنا شوید. استفاده از این لوله برای آبیاری محصولات کشاورزی موجب صرفه جویی در مصرف آب نیز می گردد. استاندارد پیشنهاد می دهد برای آب بندی لوله های پلی اتیلنی تا سایز ۱۲۰۰میلی متر با واشر می باشد. فروش لوله پلی اتیلن درجه یک در طرح و مدل های متنوع و سایزهای مختلف با قیمت های پایین و ویژه انجام می شود، این مرکز شعبه های مختلف و نمایندگی های مجاز و معتبر دارد و مرغوب ترین لوله های استاندارد و مورد تایید را در اندازه های مختلف به صورت تضمینی با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کند.

نوشته تصادفی:   بک لایت نمایشگرهای LCD

 

استفاده از لوله کاروگیت با قطر مختلف در لوله های زیر زمینی به جای لوله های قدیمی که از فولاد یا بتن ساخته شده اند، می تواند کمیت های خوبی داشته باشد . طول لوله، قطر و ابعاد لوله، کاربری لوله کاروگیت، ضخامت دیواره و نوع مواد اولیه پلی اتیلن که در ساخت لوله کاروگیت استفاده شده اند، در قیمت این لوله ها تأثیر دارند. پیشنهاد من به شما استفاده از لوله های گالوانیزه و با قطر و طول یکسان است که به خوبی مسیر عبور گاز خروجی رو پوشش میدهد. روش دوم: ارتباط با تولید کننده لوله پلی اتیلن و استعلام قیمت لوله بر حسب کیلوگرم، سپس با مراجعه به جدول وزن لوله پلی اتیلن و یافتن وزن یک متر لوله پلی اتیلن می توانید با استفاده از حاصلضرب وزن در قیمت برحسب کیلوگرم قیمت روز لوله پلی اتیلن را محاسبه نمایید. در این صورت شما از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار می شوید. کاربرد این سایز از لوله های کاروگیت در جمع آوری کردن آب های سطحی، ساخت کاور برای کابل ها، ساخت کاور برای لوله های فلزی، ساخت غلاف های مخابراتی، لوله های زهکشی و جمع آوری کردن فاضلاب و لوله های جوی های باریک و کوچک برای مزرعه ها استفاده می شود.

 

از لوله های کاروگیت 900 میلیمتری در موارد کمتری استفاده می شود؛ زیرا به جای استفاده از این نوع سایز لوله های کاروگیت از سایز های 800 میلی متری و یا 1000 میلی متری استفاده می کنند. به طور کلی مغزی ها می توانند لوله های مختلفی را به یکدیگر متصل کنند. سطح صیقلی این لوله ها باعث می شود آب و سنگ به راحتی از آن عبور کنند بدون اینکه انسدادی ایجاد شود. لوله انعطافپذیر توانایی تغییر شکل، حرکت یا جابجایی زیر بارگذاری بدون آسیب دیدگی را دارا میباشند که لوله پلی اتیلن کاروگیت جز این طبقه محسوب میشوند. بنابراین، لوله های پلی اتیلنی بدون توجه به شرایط آب و هوایی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات ارائه شده در این سایت از کیفیت و دوام بالایی بر خوردار اند و شما می توانید با خرید از این سایت خریدی مطمئن را تجربه کنید. لوله پلی اتیلن دو جداره در شاخـــه های ۶ متری تولید می گردد که می توان بر حسب شرایط اجرا، شاخه هایی با متراژ کمتر نیز تولید نمود. این لوله ها در شاخه های 6 متری تولید می گردند ، البته در صورت نیاز می توان این محصول را در شاخه هایی با متراژ پایین تر هم تولید نمود .

 

در این نمایندگی ها جدید ترین و بروز ترین مدل های لوله پلی اتیلن را می توان با سطح کیفی بسیار بالایی تهیه کرد. کارخانه لوله کاروگیت، محصولش را در سایزهای گوناگونی ساخته و سپس به بازار عرضه می کند. مرکز پخش لوله پلی اتیلن عرضه کننده این محصول به صورت مستقیم از طریق این سایت می باشد. توجه داشته باشید که به توجه به حجم سیالات و فاضلابی که از درون لوله ها عبور می کند، باید از ابعاد مختلفی استفاده نمود همچنین شکل ظاهری آن به عبور راحت تر فاضلاب کمک می کند. از بکارگیری سیستم هایی شبیه به منهول فاضلاب در تمدن بابل بین النهرین؛ تــــــــــــــــــــا کانال کشی های عبور سیالات و جریانات فاضلابی در تخت جمشید. لوله دوجداره جهت جمع آوری و دفع فاضلابهای شهری-صنعت، آبهای سطحی، انتقال سیالات و همچنین مصارف کشاورزی و زهکشی مورد استفاده قرار میگیرند. برای تراز کردن نباید از فشار باکت بیل مکانیکی استفاده شود.