اردیبهشت 8, 1403

بازیگران سریال خون سرد (+دانلود سریال) در لوین فیلم

بازیگران سریال خون سرد (+دانلود سریال) در لوین فیلم

سریال «خون سرد» به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار جدیدترین سریال خانگی است که به صورت اختصاصی از فیلم نت پخش شد. امیرحسین ترابی که تجربه ساخت سریال را دارد ممکن است برای شما هم پیش بیاید و فیلم هزارتو را در کارنامه هنری خود دارد، در این سریال داستانی متفاوت از اردیبهشت 1401 جلوی دوربین برده است. با معرفی و بررسی حواشی سریال جدید خون سرد همراه لوین فیلم https://lovinfilm.ir باشید.

دانلود سریال خون سرد به کارگردانی امیرحسین ترابی، نویسندگی احسان فرشاد مهر و تهیه کنندگی بهمن کامیار محصول ایرانی نمایش خانگی 1401 می باشد. فیلمبرداری نمایش خانگی «خون سرد» در تهران انجام شد و لوکیشن قسمت پایانی آن در شمال بود که چهار ماه به طول انجامید و موضوع آن مانند کارهای قبلی امیرحسین ترابی دغدغه های اجتماعی خواهد بود.

سریال ایرانی خون سرد با وجود داستان خوب و نام بازیگران محبوب می تواند یکی از سریال های موفق جدید 1401 باشد که بینندگان زیادی را برای تماشای سریال خون سرد در شبکه خانگی به همراه خواهد داشت. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

بازیگران سریال جدید خون سرد

امیر آقایی بازیگر، مترجم، نویسنده و شاعر سینما و تلویزیون در 19 مرداد 1349 در شهر ارومیه به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را با تئاتر «آن سوی آینه» به کارگردانی آزیتا حاجیان آغاز کرد. اولین حضور سینمایی او در فیلم «ارتفاع پست» ابراهیم خاتمی کیا بود و با فیلم های «راه طی شده»، «روز می آید»، «زن دوم» و «سادات آباد» ادامه یافت.

شهرام حکیت دوست در سال 1351 در رشت به دنیا آمد. وی در سال ۱۳۷۲ پس از گذراندن دوره نمایش دانشگاه آزاد اسلامی وارد عرصه هنر شد و در تئاتر و فیلم های مختلف به ایفای نقش پرداخت و همچنان در این عرصه فعالیت دارد. او با سریال «خط قرمز» به شهرت رسید.

سارا بهرامی در بهمن ماه 1361 در شهر اصفهان به دنیا آمد. او فارغ التحصیل تئاتر است. و از 9 سالگی با ثبت نام در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد. در سال 1392 با بازی در سریال پروانه به شهرت رسید. او اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۷ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر سومهر همایون تجربه کرد.

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۵ با حضور در مجموعه تلویزیونی «ساعت شنی» آغاز کرد و مورد توجه عموم، منتقدان و کارگردانان قرار گرفت. او در سریال مانکن در شبکه نمایش خانگی حضور یافت.

نیما شعبانژاد متولد 31 اردیبهشت 1366 بازیگر و کمدین ایرانی است. او با بازی در برنامه تلویزیونی خنده دار به شهرت رسید. 3 سال و نیم بود که به همراه خانواده به ایران بازگشت، مادرش هنرمند و پدربزرگش محمد پهننده عکاس مشهوری است. او همچنین در آثاری چون ممنوعه، هیولا، امشو، دوپینگ، سرزاب و رحیم نکن حضور داشته است.

نوشته تصادفی:   پیستوله

سارا رسول زاده متولد 17 شهریور 1368 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل لیسانس مدیریت صنعتی است. او فعالیت هنری خود را با ایفای نقش در نمایش «یرما» آغاز کرد و سپس در سریال «پر نشین» بازی کرد. او با بازی در سریال شبکه بومی «عشقانه» به شهرت رسید و کاندیدای تندیس حافظ از هفدهمین جشنواره جهانی تصویر شد.

درباره ی سریال خون سرد

سریال خونسرد سریالی جنایی، ترسناک، معمایی و هیجانی می باشد که علیرضا عطاعل تبریزی، محمدمهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشادمهر به طور مشترک فیلمنامه این سریال را نوشته اند. امیرحسین ترابی که تجربه ساخت سریال ممکن است برای شما اتفاق بیفتد و فیلم هزارتو را در کارنامه هنری خود دارد، از اردیبهشت 1401 داستان متفاوتی را جلوی دوربین برده است.

حال کامیار و ترابی قرار است که در کنار هم سریال خون سرد را در یک ژانر جدیدی که در سینما و شبکه نمایش خانگی بسیار کم و شاید به تعداد انگشت های دست باشد روانه بازار شبکه نمایش خانگی کنند از نکات قابل توجه سریال جدید خون سرد رده بندی سنی آن می باشد که برای اولین بار یک سریال در شبکه نمایش خانگی با رده بندی گروه سنی + 17 سال منتشر میشود تا اینجای کار خون سرد در شبکه نمایش خانگی قرار است یک تابو شکنی کند و صرفا برای رده بندی سنی +17 سال به نمایش درآید باید دید آیا این استقبال از این سریال به خوبی انجام میشود یا خیر؟تجربه قبلا ثابت کرده است که سریال هایی قبلا هم با رده بندی سنی خاصی به نمایش درآمدند هرگز نتوانستند در جذب مخاطب موفق شوند اما چرا همگی اتفاق نظر دارند که خون سرد موفق خواهد شد؟یکی از دلایل آن حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در این سریال می باشد و دیگری هم الگو گرفتن از یک سریال موفق آمریکایی …

چرا سریال خون سرد را ببینیم؟

سریال خون سرد یا خونسرد (Cold Blooded) سریالی جنایی، ترسناک، معمایی و هیجان انگیز به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1401 است؛ فیلمنامه این سریال را نیز علیرضا عطااله تبریزی، محمد مهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی و امین فرشادمهر به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده‌‌اند؛ سریال خون سرد از محصولات جدید شبکه نمایش خانگی می‌باشد که طی دو هفته گذشته، منتشر شده است؛ این مجموعه به دلیل حضور چهره‌های مشهور، از زمان ساخت در مرکز توجه رسانه‌ها بود و پس از مجموعه ترسناک «آنها» دومین سریال متفاوتی می‌باشد که در دو سال اخیر عرضه شده است؛ خون سرد در دو قسمت اول مخاطبان زیادی پیدا کرده و توانسته با خط روایی و پرداخت پرهیجانش، پس از مدت‌ها نظر مثبت مخاطبان را به یک سریال نمایش خانگی متفاوت جلب کند؛

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/