اردیبهشت 8, 1403

انتخاب یک اسباب بازی مناسب برای کودک

خلق یک کودک مانند یک آینه صاف و بدون تار است ، یک ورق سفید که هیچ چیزی روی آن نوشته نشده و آماده بازی است. توجه والدین و مربیان آموزش و پرورش در این مرحله می تواند او را به فردی در رده بالا و مفید در جامعه تبدیل کند. برعکس ، سهل انگاری در انجام این وظیفه مهم می تواند او را متعادل و برای خود و جامعه مضر سازد.

روش های مختلفی در تربیت فرزندان به کار می رود که یکی از آنها غیرمستقیم است. همه کودکان علاقه زیادی به اسباب بازی های بچه دار دارند ، بنابراین اسباب بازی ها می توانند به عنوان یک ابزار یادگیری استفاده شوند. شاید اکثر مردم متوجه نشوند که انتخاب و خرید اسباب بازی می تواند منجر به تغییرات اساسی در زندگی عاطفی ، فکری و اجتماعی کودک شود. از آنجایی که امروزه خرید اسباب بازی برای کودکان متداول است ، والدین باید در انتخاب اسباب بازی های مناسب سن ، رشد روحی ، روانی و اجتماعی کودک دقت کنند.

به طور کلی، هنگام خرید و انتخاب اسباب بازی، والدین را می توان به چهار دسته تقسیم کرد:

1) هنگام خرید و انتخاب اسباب بازی برای فرزندان خود ، چه اسباب بازی پسرانه و چه دخترانه ، گروهی از والدین بر اساس سلیقه و باورهای شخصی خود هدایت می شوند و خواسته ها و خواسته های فرزندان خود را در درجه دوم قرار می دهند. برخی حتی تصور می کنند که به عنوان مثال ، هنگامی که یک اسباب بازی لوکس و گران قیمت برای کودکان می خرید ، آنها خدمات بزرگی به آنها ارائه می دهند و آنها خوشحال تر خواهند بود. شاید آنها نیز بخواهند از طریق نوعی رقابت تسلط پیدا کنند
ثروت خود و فرزند خود را به دیگران نشان دهید. با این حال ، این به دو دلیل مضر است: اول ، آنها بخشی از پول خود را از نظر اقتصادی هدر می دهند. و ثانیاً ، پس از خرید آنلاین یک اسباب بازی ، زیرا این طعم ساخته نشده است ، کودک آن را دوست ندارد “، ناراحت می شود و بعد از مدت کوتاهی آن را دور می اندازد.
2) گروه دیگری از والدین فقط به سلیقه و خواسته های کودک توجه می کنند و به او اجازه می دهند اسباب بازی های کیدبی تویز را خریداری کند. از آنجا که اسباب بازی ها بر توانایی های عاطفی ، روانی و اجتماعی کودک تأثیر می گذارد ، ممکن است تمام اختیارات لازم برای انتخاب اسباب بازی مورد نظر به کودک داده نشود.
3) متأسفانه گروه دیگری از والدین معتقدند اسباب بازی ها فقط برای سرگرمی و بازی و سرگرمی برای کودکان ایجاد شده است ، بنابراین وقتی به فروشگاه اسباب بازی می روند ، از این به بعد بیشتر به اسباب بازی ها نگاه می کنند. به فرزند خود اطمینان دهید که سرکار برود. این گروه به راحتی به نیازهای کودکان وام می دهند یا وقتی خودشان اسباب بازی می خرند ، بیشتر به جنبه سرگرمی توجه می کنند تا جنبه های آموزشی ، فکری ، روانی و اجتماعی.
4) گروه دیگری از والدین هنگام انتخاب اسباب بازی ، سلیقه و خواسته های سرکوب شده فرزندان خود را در نظر می گیرند و فکر می کنند که اگر اسباب بازی های مشابه را تهیه کرده و به فرزند خود هدیه دهند ، غرق در خوشبختی می شوند. اما وقتی اسباب بازی مورد نظر را آماده می کنند با سهل انگاری کودک روبرو می شوند.

آپلود عکس

خرید اینترنتی اسباب بازی

در سایت خرید اینترنتی اسباب بازی kidbeetoys ، پرورش کودکان حرف اول را می زند!
فروشگاه کیدبی تویز وظیفه خود می داند که بهترین اسباب بازی های جهان را با خدمات منحصر به فرد و قیمت مناسب برای مشتریان ارائه دهد. فروشگاه های اسباب بازی آنلاین معروف در این زمینه وجود دارد مانند: سایت های دیجی کالا ، توی توی و کیدبی تویز.

نوشته تصادفی:   بوت ساقدار بند دار آستر گرم مشکی زنانه از اینان INAN (ساخت ترکیه)

این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت تجاری ، انواع اسباب بازی های منتخب سال را با بهترین کیفیت و بهترین متریال و ساخت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و بهترین محصولات و تولید کنندگان را با دقت انتخاب می کند. ما همه محصولات ، اسباب بازی های دخترانه و اسباب بازی های پسرانه و خدمات تربیت کودکان از بدو تولد تا نوجوانی را ارائه می دهیم و همچنین به والدین کمک می کنیم تا ابعاد آشکار و پنهان هوش و استعدادهای خود را شناسایی و پرورش دهند.

اسباب بازی های سرگرم کننده و مفید و بازی های فکری برای پرورش استعدادها و توانایی های کودکان و نوجوانان.

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی سعی می کند سایت خود را برای کاربران آسان کرده و مشتری به راحتی اسباب بازی مورد نظر خود را در سایت پیدا کرده و به راحتی فرایند خرید را تکمیل کرده و به هدف خود برسد.

اسباب بازی های فکری بهترین انتخاب برای رشد ذهنی کودک است

اسباب بازی های لگو در دسته اسباب بازی های فکری قرار می گیرند. آنها اسباب بازی هایی هستند که معمولاً از پلاستیک در اندازه ها و اشکال مختلف ساخته می شوند. بازی با آنها این است که با اتصال قطعات به هم ، می توان اشکال متفاوتی را با توجه به خلاقیت و ایده های ذهنی همه ایجاد کرد. قطعات به راحتی روی هم چیده شده و قفل می شوند و به راحتی جدا می شوند.

در این نوع بازی ها ، کودک زمان زیادی را صرف ساختن شکل دلخواه خود می کند. البته اهمیت و جذابیت ویژه این بازی این است که برای کودکان تکراری و خسته کننده نیست و آنها می توانند با قطعات بی نهایت لگو اشکال و فرم های جدیدی ایجاد کنند. این بازی خرید کلاسیک لگو بدون ساختار Lego توجه بسیاری از کودکان و نوجوانان را به خود جلب کرده است. با خرید لگو و در دسترس قرار دادن آن برای فرزندان خود ، شما در توسعه خلاقیت و رشد فکری فرزند خود گام ویژه ای برداشته اید.
ایجاد هیجان در دنیایی که فناوری را به سرعت در حال انتقال به کودکان و نوجوانان است دشوارتر شده است. به همین دلیل ، بهترین راه برای جذب نوجوانان امروزی ، مشارکت افراد منفعل در کارهای حرفه ای ، خلاقانه و حل مشکلات است. هنگامی که ما مسئولیت حل مشکلات شبه واقعی را بر عهده یک کودک می گذاریم ، ابزاری را در اختیار او قرار می دهیم که می تواند از راه حل های منحصر به فرد خود استفاده کند و از روش های یادگیری خود استفاده کند.

با خرید لگو حرفه ای و قرار دادن آن در برنامه روزانه کودکان و دانش آموزان ، همچنین می تواند یک برنامه درسی باشد که نه تنها کودک را سرگرم کند. این قدرت خلاقیت ، قدرت فکر و ذهن را افزایش می دهد.

 

https://khandany.com/%D9%87%D9%86%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%AF%DB%8C%D9%86.html