فروردین 10, 1403

خرید سیم کارت

 

خرید سیم کارت امروزه به امری واجب در زندگی ما تبدیل شده و در روزگاری که ارتباطات حرف اول رو میزنه اتصال به شبکه های ارتباطی از طریق سیم کارت انجام میشه.

در واقع ، با ظهور فناوری ارتباطات سیار و معرفی سیم کارت و استفاده گسترده از این ابزار شگفت انگیز و اجین شدن آن با زندگی مردم ، تغییرات چشمگیری در کیفیت زندگی بشر پیدا شد. تا جایی که امروزه افراد کمی را می توانید پیدا کنید که از سیم کارت های ارتباطی استفاده نمی کنند.

در واقع با ظهور  سیم کارت همراه اول  به عنوان اولین اپراتور و وسیله ی ارتباطات سیار در ایران ، و ورود این ابزار کارآمد بسیاری از مردم به خرید سیم کارت علاقه مند شدند و علاقه مردم  زمینه ساز ورود سایر اپراتورها مخابراتی به ایران شد.

بعد از همراه اول اپراتور تالیا به عنوان دومین اپراتور وارد ایرانی شد و بعد از ناکامی در سرویس دهی جای خود را به ایرانسل داد ایرانسل با ارائه قیمت گذاری مناسب سیم کارت خود، در زمان بسیار کم جایگاه خود را به دست آورد. در این مقاله سعی میکنیم با مرور تاریخچه خرید خطفروش سیم کارتو به طور خاص سیم کارت همراه اول در ایران بپردازیم.

شرکت ارتباطات سیار ایران همراه اول بعنوان معتبر ترین اپراتور ایران که بطور اختصار IR-MCI نامیده میشود در ایران به نام MCI شناخته شده و متولی اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت ایران به حساب می آید.

شرکت ارتباطات ایران “همراه اول” تا امزوز بیش از ۸۶ میلیون سیم کارت از نوع دایمی و اعتباری را توزیع و خدمات رسانی میکند. همکنون میتوان  با خرید سیم کارت با شماره دلخواه از سایت همراه اول از خدمات این اپراتور استفاده کرد. شرکت ارتباطات سیار در 1250 شهر ایران با فروش سیم کارت های همراه اول و ارایه خدمات مبتنی بر تکنولوژی نسل ۳ و ۴ و ۴.۵ مخابراتی و همچنین ارایه خدمات رومینگ بین المللی سهم بزرگی از ارتباطات کشور را بر عهده دارد.

پس از همراه اول و به ترتیب اپراتور های تالیا، ایرانسل، رایتل و در نهایت اپراتور های مجازی در ایران شروع به  فعالیت کردند و با فروش خط های دائمی و اعتباری در این زمینه خدمات ارائه میدهند.

با تنوعی که در بین سرویس دهندگان مخابراتی به وجود آمده است انتخاب اپراتور اولین موضوعی که هنگام خرید خط ذهن کاربر مشغول میکند ولی با شناخت کافی از سرویس دهند های مخابراتی سیار به راحتی میتوانیم بهترین اپراتور خود را در بین اپراتور های مخابراتی داخلی پیدا کنیم. اما گاهی فارق از علاقه ای که به اپراتور خاصی داریم، با توجه به نیاز و برخی محدودیت ها مجبور هستیم درانتخاب سرویس دهنده مخابراتی دقت کنیم. خیلی از افراد به سیم کارت فقط به عنوان یک خط ارتباطی نگاه نمیکنند و نوع شماره و اپراتور را در اولویت قرار نمیدهند. واقعیت در جامعه ما این است که اکثر مردم دوست دارند با “خرید سیم کارت رند” منحصر به فرد و خاص باشند و همینطور به تجربه ثابت شده که علاوه بر رندی خط سیم کارت های ۹۱۲ همراه اول از محبوبیت بیشتری برخوردار است. مخصوصا اگر میخواهید از شماره خود در کسب و کار و برای بیزینس خود استفاده کنید این موضوع را مورد توجه قرار دهید که نوع شماره ای که استفاده میکنید تاثیر زیادی در جذب مشتری شما میتواند داشته باشد.

نوشته تصادفی:   کلیپ عاشقانه

وجود محدودیت های آنتن دهی در برخی مناطق و کیفیت سرویس دهی اپراتور مورد نظر را در مکان هایی که از سیم کارت استفاده میکنید بررسی کنید و مطمعن شوید که کیفیت آنتن دهی در محدوده شما مناسب باشد. قبل از انتخاب سیم کارت هدف خود را از تهیه سیم کارت مشخص کنید. آیا میخواهید از سیم کارت خود جهت مصارف شخصی استقاده کنید؟ یا از شماره سیم کارت برای تبلیعات استفاده خواهید کرد؟ سیم کارت خود را در کسب و کار مورد استفاده قرار میدهید؟ یا هدف شما از سرمایه گذاری است؟ امروزه اکثر اپراتور های مخابرانی ایران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و این شما هستنید که با توجه به نیاز و علاقه خود از بین سرویس دهندگان مخابراتی، یک یا چند اپراتور استفاده میکنید.

هنگام خرید سیم کارت نیاز های خود را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به بودجه خود بهترین کزینه انتخاب کنید.