فروردین 9, 1403

گیفت و استند تزئیناتی شیک و مدرن

دادن هدیه به مناسب های مختلف در ایران و سایر کشورها از دیرباز رواج داشت اما امروزه ارائه گیفت تولد، عروسی، نامزدی، دندونی و … خیلی ترند شده است و طرفداران بسیاری دارد. در واقع ها گیفت ها هدیه هایی کوچک و زیبا هستند که از طرف میزبان به تمامی افرادی که در مهمانی حضور دارند به منظور تشکر حضور و یاد بود هدیه داده می شود.

گیفت ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند و در نوع خود بی نظیر و خیلی شیک می باشند. از پر فروش ترین گیفت های موجود در بازار می توان به گیفت تعیین جنسیت، گیفت عروسی ، گیفت فارغ التحصیلی، گیفت نامزدی، گیفت تولد و …. اشاره نمود.

گیفت ها و نحوه ساخت آن ها

این گیفت ها معمولا به سلیقه مشتری و در تعداد بالا توسط فروشگاه های فعال در زمینه دیزاین مراسمات تهیه می شوند و هزاران مدل دوست داشتنی و دل ربا دارند. از وسایل و مواد مختلفی برای ساخت گیفت ها استفاده می شود. این گیفت ها می تواند یک شکلات تزئین شده و یا یک گل، عروسک و … دیزاین شده در ابعاد خیلی کوچک به همراه اسم فرد خاصی باشد. اگر می خواهید برای مراسمات خاص خود مانند مراسم عروسی متفاوت باشید و با دادن گیفت عروسی به مهمانان خود همیشه در ذهن آن ها بمانید باید از چندین روز قبل از مراسم به فکر خرید گیفت و سفارش آن باشید تا برای روز مراسم بتوانید گیفت هایی آماده و شیک به تعداد مورد نظر تحویل بگیرید.

استند وسیله ای تزئینی و هدیه ای خاص

استند اسم نیز از دیگر وسایل تزئینی و هدیه ای خاص و جذاب است که از آن می توان برای زیبا سازی فضای منزل در جشن ها استفاده نمود. استند ها بسیار ظریف و در عین حال شیک هستند و به دلیل جلوه ای که دارند می توانند احساس خوبی را به بیننده انتقال دهند و همزمان موجب جذابیت بیشتر دکور شما شوند.

استندها انواع مختلفی دارند و به مناسبت های مختلف می توان از آن ها استفاده نمود. از جمله انواع استند می توان به استند اسم عروس و داماد، استند جشن عروسی، استند سونوگرافی، استند تولد و … اشاره نمود. مهم ترین مزیت استند ها این است که به دلیل جنسی که دارند می توان پس از اتمام مراسم سالیان زیادی آن ها را نگه داشت تا یادآور بهترین خاطرات شما باشند.

جنس استندها و شکل ظاهری آن ها

برای ساخت استندها به عنوان مدرن ترین وسایل تزئیناتی مورد استفاده در جشن ها معمولا از موادی که جنس مولتی استایل طلائی یا نقره ای براق دارند استفاده می کنند که بسیار زیبا است. البته برخی از استندها نیز هستند که از چوب ساخته شده و با استفاده از رنگ های آکرولیک رنگ می شوند مانند استند سونوگرافی، استند اسم و … . سایز استند ها نیز خیلی بزرگ نیست و معمولا سایز آن ها بین 40-80 سانتی متر متغیر می باشد که فرد با توجه به سلیقه خود و تعداد حروف اسمی که دارد می تواند یکی از آن ها را انتخاب نماید و سفارش دهند تا به رنگ و ابعاد دلخواه برای او آماده کنند.

لازم به ذکر است خرید استند اسم و … تنها برای تزئین مراسمات انجام نمی شود بلکه می تواند هدیه ای جذاب و متفاوت به یک دوست باشد. همچنین به عنوان یک وسیله دکوراتیو و تزئیناتی به منظور زیبا ترنمودن اتاق کودک، اتاق مار، اتاق خواب، پذیرایی و … استفاده می کنند. زیرا به راحتی می توان آن ها را با هر محیطی هماهنگ نمود و تنوع آن ها به حدی بالا است که فرد هرگز محدودیتی در انتخاب نخواهد داشت و قطعا می تواند یک استند متناسب با سلیقه خود سفارش دهد.

نوشته تصادفی:   سیستم همکاری در فروش وبکو مارکت

از رایج ترین استندهای موجود در بازار می توان به استندهای ساده رومیزی، استند جعبه دار و استند اسم هلال ماه رو میزی اشاره نمود که حروف و اعدادی که بر روی آن ها حک شده اطلاعات خاصی را به بیننده منتقل می کنند. معمولا در استندهای اسم تولد اسم کودک به همراه تاریخ تولد آن در کنار یک نماد که می تواند یک فرشته و یا غیره متناسب با جنسیت نوزاد باشد مشاهده می شود. همچنین در استند ازدواج از نماد حلقه ازدواج به همراه اول اسم دختر و پسر یا به طور کامل به همراه تاریخ مراسم استفاده می شود.

استند ها معمولا رومیزی و ساده هستند اما برخی از آن ها یک جعبه در زیر خود دارند که اطلاعات بیشتری بر روی آن از مراسم حک می شود. این جعبه می تواند از جنس چوب یا پلاستیک باشد که ابعاد و اندازه آن متناسب با سایز استند انتخاب می شود. استند های هلال ماه که اسم داخل هلال قرار می گیرد از دیگر انواع استند های زیبا و محبوب موجود در بازار می باشد.

چگونه استند اسم تهیه کنیم؟

برای خرید استند اسم کافی است که به یکی از فروشگاه های ارائه دهنده ملزومات تزئینی جشن و مراسمات مراجعه کنید و انواع نمونه استند های آن را مشاهده کنید. سپس یک استند زیبا متناسب با سلیقه و مراسم خود سفارش دهید تا برای شما آماده کنند و در روز مراسم زیبایی فضای مورد نظرتان را دو چندان نمایید. همچنین می توانید خرید استند را به صورت آنلاین به راحتی انجام دهید. امروزه وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی فراوانی در زمینه فروش استند فعالیت دارند. البته اگر دارای ذوق و خلاقیت هنری هستید می توانید تهیه استند را خودتان انجام دهید و از کلیپ های آموزشی بسیاری که در اینترنت برای ساخت استند است استفاده نمایید.

تابلوهای دکوراتیو تابلوهایی مدرن و زیبا

تابلوهای دکوراتیو از جمله لوازم تزئینی هستند که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. این تابلوها می توانند جایگزین خوبی برای تابلوهای بسیار گران قیمت نقاشی برای افرادی باشند که قصد دارند هزینه کمتری را به تزئینات اختصاص دهند. معمولا برای ساخت تابلوهای دکوراتیو ازپارچه کنواس استفاده می کنند وبا استفاده از دستگاه طرح مورد نظر را بر روی آن ها چاپ می کنند که دقیقا شبیه به یک بوم زیبا است. این تابلوها دارای انواع یک تکه و چند تکه هستند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و می توانند جلوه ای خاص به محیط مورد نظر شما ببخشند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم اگر به فکر ایجاد تغییری در دکوراسیون منزل یا محیط کار خود هستید حتما از تابلوهای دکوراتیو استفاده کنید.